استخدام مسئول دفتر مسلط به اينترنت و آفيس

تاریخ انقضا :1396/7/24

کد :77564

✳️ يك شركت معتبر جهت تكميل كادر اداري (مسئول دفتر) خود به يك نيروي خانم با مشخصات ذيل نيازمند است :
-1 داراي مدرك كارشناسي  

-2 حداقل 2 سال سابقه كار بيمه‌اي در سمت منشي يا مسئول دفتر بعد از اخذ مدرك تحصيلي

 -3  تسلط به اينترنت و نرم افزار آفيس

 -4  آشنايي با امور بايگاني
🔲واجدين شرايط رزومه خود را به نشاني الكترونيك :info@novinchem.com ارسال نمايند.
 


برای ایجاد رزومه و ارسال آن به کارفرمایان اینجا را کلیک کنید

 

 آگهی ها و اخبار استخدامی مهم بازار کار جهاد دانشگاهی را از طریق کانال بازار کار دنبال کنید

 

 

 

سایت های مرتبط