استخدام مسئول دفتر خانم در يك شركت توليدي

تاریخ انقضا :1396/12/1

کد :80249

 ✳️يك شركت توليدي واقع در غرب تهران جهت تكميل  كادر اداري خود به يك نيروي خانم با مشخصات ذيل نيازمند است:


-1 داراي مدرك كارشناسي

 -2 حداقل 2 سال سابقه كار بيمه‌اي در سمت منشي يا مسئول دفتر بعد از اخذ مدرك تحصيلي

 -3  تسلط به اينترنت و نرم افزار آفيس

 -4  آشنايي با امور بايگاني. 

🔲واجدين شرايط رزومه خود را به نشاني الكترونيك :info@novinchem.com
 ارسال نمايند.


برای ایجاد رزومه و ارسال آن به کارفرمایان اینجا را کلیک کنید

 

 آگهی ها و اخبار استخدامی مهم بازار کار جهاد دانشگاهی را از طریق کانال بازار کار دنبال کنید

 

 

 

سایت های مرتبط