استخدام مسئول دفتر در يك شركت توليدي

تاریخ انقضا :1397/8/8

کد :85916


يك شركت توليدي واقع در غرب تهران جهت تكميل كادر اداري خود به يك نيروي خانم با مشخصات ذيل نيازمند است:
1- داراي مدرك كارشناسي
2- حداقل 4 سال سابقه كار بيمه اي در سمت منشي يا مسئول دفتر بعد از اخذ مدرك تحصيلي
3- تسلط به اينترنت نرم افزار آفيس
4- آشنايي با امور بايگاني
5-رفتار سازماني مناسب


واجدين شرايط رزومه خود را به نشاني الكترونيك: info@novinchem.com ارسال نمايند.


برای ایجاد رزومه و ارسال آن به کارفرمایان اینجا را کلیک کنید

 

 آگهی ها و اخبار استخدامی مهم بازار کار جهاد دانشگاهی را از طریق کانال بازار کار دنبال کنید

 

 

 

سایت های مرتبط