بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۷۳۹
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: همزمان با برپایی پانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در این استان ، این صندوق به متقاضیان خرید صنایع دستی از این نمایشگاه، ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌نماید.
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

"سید عباس امامی " روز دوشنبه افزود: صندوق کارآفرینی امید با وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در جهت ارتقاء ظرفیت فعالیت واحدهای تولیدی و توزیعی و کمک به رونق فروش صنایع دستی، اقدام به فعال‌سازی مکانیزم تحریک تقاضا از طریق ارائه تسهیلات خرید محصولات صنایع دستی داخلی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نموده است.
وی ادامه داد: سقف تسهیلات پرداختی ۲۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت یکساله و با کارمزد ۱۲ درصد است که به صورت اعتبار در بن کارت افراد شارژ و در مدت برپایی نمایشگاه قابل استفاده می‌باشد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد افزود: این تسهیلات بدون ضامن و با ارائه اصل کارت ملی و یک فقره چک صیادی به متقاضیان اعطا می‌شود.
پانزدهمین سراسری نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در قالب ۲۳۷ غرفه در استان دایر می شود که ۱۳۰ غرفه آن مربوط به استان‌های مختلف، ۱۶ غرفه مربوط به شهرهای جهانی و بقیه مربوط به هنرمندان صنایع دستی استان یزد است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر