بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۰۴۵
فرماندار پاکدشت گفت: پاکدشت به عنوان پایتخت گل ایران، قطب صنعتی استان شناخته شده و با استقرار شهرک‌ها و لکه‌های صنعتی در امر تولید و اشتغال پیشتاز است.
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶

به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه مراسم گرامیداشت مقام کارگر که روز شنبه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز تمام اجزای تولید اعم از کارفرما و کارگر در خط مقدم جهاد هستند و به‌عنوان جهادگر در ایران تلاش می‌کنند تا کشور را در مسیر رشد اقتصادی سوق داده و شاهد ایرانی آباد باشیم.

فاضل کارخانه افزود: توجه به تولید، اشتغال و حمایت از تولید داخلی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های اساسی دولت سیزدهم بوده و برهمین اساس امروز رفع مشکلات تولیدکنندگان به اولویت اصلی مسئولان تبدیل شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر که موضوع اعمال تحریم‌های ظالمانه برای به زانو درآوردن مردم شجاع و متدین ایران در دستور کار معاندین این ملت قرار گرفته است، نقش کارگران، کارفرمایان و تولیدکنندگان به عنوان جهادگران اقتصادی در به حرکت درآمدن چرخه تولید و پیشگامی صنعت برای مهار بحران‌های ناشی از تحریم بیش از پیش نمایان است.

این مسئول اضافه کرد: طرح و برنامه‌های دولت مردمی برای توسعه اشتغال وکارآفرینی و حمایت همه جانبه از چرخه تولید درکنار تلاش جهادگونه فعالان این عرصه نویدبخش آینده‌ای درخشان در عرصه کار و تولید است.

با روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی می‌توان شعار سال را محقق کرد

مسئول بسیج کارخانجات استان تهران گفت: با روحیه بسیجی، جهادی انقلابی می‌توان شعار سال را محقق کرد، اما با نگاه غربی وارد کننده می‌شویم.

پاکدشت پیشتاز در تولید و اشتغال استان تهران

سرهنگ کمال محمد بیگی نیز در این همایش با تاکید بر اهمیت‌مشکل کارفرما برای رسیدن به امنیت شغلی کارگران اظهار داشت: بیش از ۱۶سال است که رهبر معظم انقلاب بر رشد تولید تاکید فرمودند و شعارسال را بر همین اساس مشخص کردند، خوشبختانه در دولت سیزدهم این همت در حال انجام است و نیازمند حمایت هرچه بیشتر از سوی مردم می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: اول با استفاده از کالای داخلی امنیت کارفرما را تامین کنیم بعد به سراغ امنیت کارگر برویم تا این امرباعث تحقق شعارسال شود.

بیگی یادآور شد: با نگاه جهادی بسیجی و انقلابی توانستیم نیروی دفاعی کشور را افزایش دهیم با همین نیرو می‌توانیم رشد تولید و افزایش مشارکت مردم را رقم بزنیم که هرجا مردم وارد شدند مسائل به بهترین شکل انجام شد.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر