بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۵۶۳
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قم ظرفیت‌های بسیار مناسبی در زمینه توسعه صنعتی دارد و ما تلاش می‌کنیم که هر چه بیشتر فعال شود.
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

به گزارش بازار کار، عباس علی آبادی روز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح توسعه ۲ واحد صنعتی را در قم با تاکید براینکه ایران باید صنعتی شود، گفت: استان قم نیز به نوبه خود ظرفیت های بسیار خوبی برای صنعتی شدن دارد .

وی افزود: باید این ظرفیت‌ها و بهره‌وری صنایع در قم را به حداکثر برسانیم و سازوکار این امر نیز صنعتی سازی است. در این راستا ما در استان صنایعی را دنبال می‌کنیم که بتواند بیشترین بهره وری و حداکثر ارزش افزوده را داشته باشد.

وی گفت: با توجه به سابقه نساجی به ویژه بافت فرش در قم که بهترین فرش ها را در تراز جهانی تولید می کند، این استان در تولید پارچه هم می تواند موفق باشد.

وزیر صمت با اشاره به تاکید دولت بر پیگیری و اجرای مصوبات پیشین گفت که وزارت صمت ثابت کرده است که در این زمینه کارهای لازم را انجام داده است.

علی آبادی گفت: در این راستا بیش از ۸۰ درصد مصوبات سفرهای استانی انجام شده و بقیه نیز در حال پیگیری است و هیچ تصمیمی روی زمین نخواهد ماند.

وزیر صمت در بازدید امروز خود از شهرک صنعتی شکوهیه قم طرح توسعه واحدهای صنعتی تاراریس و وایا باتری با سرمایه گذاری بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال را افتتاح کرد.

این طرح‌های صنعتی برای یک‌هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر