بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۵۵۷
وزیر آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش، از ورود سه هزار استعداد برتر ملی بر اساس آیین نامه دانشگاه فرهنگیان، بدون آزمون به این دانشگاه خبر داد.
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

به گزارش بازار کار، رضا مراد صحرایی روز پنجشنبه در نشست با مسوولان موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان پردیس اختصاصی تربیت مربی پرورشی دارد، افزود: این دانشگاه ۴۰۰ دانشجو سال گذشته جذب کرده که این تعداد امسال به ۸۰۰ دانشجو افزایش می یابد.

وی پیگیری سند ملی «آموزش به معلمان» در دانشگاه فرهنگیان را مورد توجه قرار داد و گفت: امسال سال ترمیم سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش است.

به گفته وی؛ هفته گذشته نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش تصویب شد و ماده واحده آن نیز روز گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

وزریر آموزش و پرورش تاکید کرد: در همین راستا آیین‌نامه مسیر رشد معلمی اکنون در حال پیگیری است و دستورالعمل مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب خواهد شد.

مراد صحرایی با بیان اینکه وزارت آموزش‌وپرورش بر سند تحول بنیادین متمرکز شده است، گفت: باید به مسائل پیش‌روی آموزش‌ و پرورش دوراندیشانه‌تر نگاه کرد و از فرصت‌ها به‌خوبی بهره برد.

وی با اشاره به اینکه سرانه مدارس دولتی در راستای افزایش کیفیت خدمات به دانش‌آموزان باید افزایش یابد، گفت: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون، هفت هزار مدرسه معادل روزانه هشت مدرسه در سراسر کشور احداث شده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر