بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آرشیو

مردم با ساماندهی آورده‌ی خود در نهضت ملی مسکن، سریعتر صاحب‌خانه می‌شوند

مردم با ساماندهی آورده‌ی خود در نهضت ملی مسکن، سریعتر صاحب‌خانه می‌شوند

استاندار هرمزگان در جمع بندی سفر یک روزه خود به پارسیان اظهار داشت: امروز در ادامه سفر به شهرستان های مختلف و دیدار بی‌واسطه با مردم استان در خدمت مردم شریف پارسیان بودیم، در ابتدا ملاقات عمومی در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

رویداد همتایابی اقتصاد دریامحور

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی شرکت‌های صنعتی فعال در حوزه‌های اقتصاد دریاپایه جهت حضور فعال و نقش آفرینی در نخستین رویداد بین المللی همتایابی اقتصاد دریامحور ایران در جزیره قشم خبر داد.

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان گفت: خرید تضمینی گندم هرمزگان توسط شبکه تعاون روستایی در ۱۱ مرکز خرید گندم از مرز ۳۰ هزار تن گذشت.

محمدرضا ماندگاری امروز (۱۷ اردیبهشت ماه ) در حاشیه بازدید از مراکز خرید گندم در شهرستان حاجی‌آباد اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در ۱۱ مرکز شبکه تعاون روستایی شامل ۶ مرکز گهکم، شمیل، طاشکوئیه، فارغان و احمدی در شهرستان حاجی آباد و دو مرکز خرید در تیرور و هشتبندی میناب، سه مرکز خرید نیز در زیارتعلی رودان، بستک و پارسیان انجام می‌شود.

نرخ بیکاری 43 درصدی؛ هرمزگان رتبه دوم بیکاری جوانان را دارد

نرخ بیکاری 43 درصدی؛ هرمزگان رتبه دوم بیکاری جوانان را دارد

بر اساس آخرین داده های مرکز آمار ایران، استان «کرمانشاه» با ثبت نرخ بیکاری 43 درصدی بالاترین میزان این رقم را در زمستان سال گذشته به خود اختصاص داده است و هرمزگان نیز در رده دوم بالاترین درصد نرخ بیکاری جمعیت جوان در زمستان ۱۴۰۲ قرار گرفته‌ است.

از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد

از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد

در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران با حضور رئیس جمهور؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با حضور رئیس جمهور، وزیر صمت و جمعی دیگر از مسئولین برگزار شد و از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر به عمل

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر