بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۰۳۹۲
به‌منظور هماهنگی و تعامل با دیوان عدالت اداری؛
دوره آموزشی نوآوری‌های قانون دیوان عدالت اداری به همت اداره‌کل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید.
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

به گزارش بازارکار از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به‌منظور هماهنگی و تعامل با دیوان عدالت اداری و رفع ابهامات اعضای مراجع حل اختلاف کار در خصوص قانون دیوان عدالت اداری و انجام رسیدگی‌های ضابطه‌مند در مراجع مزبور، اداره‌کل روابط کار و جبران خدمت با همکاری اداره‌کل آموزش دیوان عدالت اداری، دوره آموزشی نوآوری‌های قانون دیوان عدالت اداری را با حضور قضات دیوان عدالت اداری، مدیران‌کل، مدیران و رؤسای روابط کار، اعضای مراجع حل اختلاف کار و کارشناسان حقوقی ادارات‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها به‌صورت حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار کرد.
 
این دوره با توجه اصلاحات جدید در قانون دیوان عدالت اداری و به دلیل مرتبط‌بودن برخی از مواد این قانون با وظایف مراجع حل اختلاف کار، لزوم آشنایی مراجع مزبور با اصلاحات به‌عمل‌آمده در قانون مزبور و رفع ابهامات آن‌ها در نحوه اجرای قانون دیوان عدالت اداری تشکیل شد.
 
در این دوره آموزشی، قضات دیوان عدالت اداری مواد اصلاحی قانون دیوان عدالت اداری مرتبط با مراجع حل اختلاف کار را تشریح نمودند و حاضرین در جلسه نیز سؤالات و ابهامات خود را مطرح کردند.


ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر