بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۰۶۶۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل مطرح کرد
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستاییان و عشایر (روستاآباد) در استان خبر داد و بر برندسازی محصولات روستایی و عشایری در برپایی این نمایشگاه تأکید کرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستاییان و عشایر (روستاآباد) در استان گفت: استان اردبیل در نمایشگاه ملی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستاییان و عشایر با حضور موثر خود نشان داد که دارای ظرفیت‌های مهمی در روستا‌ها و عشایر به لحاظ تولیدات و توانمندی‌ها است.

وی با اشاره به انجام هماهنگی برای برگزاری نمایشگاه روستاآباد در استان اردبیل، افزود: باید از ظرفیت‌های چنین نمایشگاه‌هایی در راستای ایجاد بازار و افزایش تقاضا استفاده کرده و محصولات تولیدی خود را برندسازی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر برگزاری نشست‌های تخصصی و برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستاییان و عشایر در استان، ادامه داد: با برپایی نمایشگاه‌هایی، نقاط ضعف و نقایص احتمالی شناسایی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع آن انجام شود.

میرجعفریان اظهار کرد: با توجه به هم رسته بودن برخی تولیدات در حوزه عشایر و روستا، تجمیع آن و برگزاری دوره‌ای نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر می‌تواند در رونق‌بخشی به محتوای نمایشگاه و عرضه محصولات تأثیرگذار باشد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر