بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۱۰۵۳
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: رویداد ملی اشتغال ۳۰ آذرماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

محسن مولوی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: رویداد ملی اشتغال ۳۰ آذرماه امسال در شهرکرد برگزار می‌شود.

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: رویداد ملی اشتغال با محوریت تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان طی ۲ فراخوان انجام می‌شود، اولین فراخوان به کارفرمایان ارسال شده تا تعداد نیروی مورد نیازشان را از نظر میزان تحصیلات، جنسیت و گروه سنی اطلاع دهند.

وی ادامه داد: طی فراخوان دوم به افراد جویای شغل، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و تمامی علاقه‌مندان به استخدام در کارخانه‌جات و صنایع اطلاع داده می‌شود و در همان روز ارتباط مستقیمی بین کارفرمایان و افراد جویای کار برقرار می‌شود و بدون هیچ واسطه‌ای افراد به واحد‌های تولیدی معرفی می‌شوند.

مولوی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد ملی یک روزه فرهنگ‌سازی در خصوص آشنایی افراد جویای کار با ظرفیت‌های شغلی موجود و مورد نیاز کارفرمایان و همچنین اطلاع کارفرمایان از ظرفیت نیروی انسانی بیکار در جامعه است.

وی عنوان کرد: بستری تحت عنوان سامانه جست‌و‌جوی شغل در دسترس عموم مردم و متقاضیان کار قرار می‌گیرد که با وارد شدن به این سامانه مشخصات و رزومه خود را بارگذاری و ثبت کرده و کارفرمایان نیز در همین سامانه ثبت‌نام می‌کنند و از طریق این شبکه افراد جویای شغل به کارفرمایان معرفی می‌شوند.

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این سامانه موجب کاهش هزینه‌های معرفی به کار می‌شود، گفت: به صورت نمادین این رویداد یک روزه در ۳۰ آذرماه ابتدا در شهرستان شهرکرد و سپس در بروجن و فارسان عملیاتی می‌شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر