بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۱۳۴۶
سه‌شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

رئیس ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به عملکرد مثبت سیستان و بلوچستان در جذب منابع مالی سال گذشته حوزه مشاغل خانگی، سهم این استان در سال‌جاری به میزان ۴۱/۵ درصد افزایش پیدا کرد.
به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «آزیتا همتیان» پس از بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی شهرستان‌های زابل و هامون در شمال استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای توسعه کسب‌و‌کار‌های خانگی می‌توان از مزیت‌های سیستان و بلوچستان به‌ویژه در بخش‌های کشاورزی، سنگ‌های زینتی، پرورش آبزیان و صنایع دستی استفاده کرد.

وی افزود: این مهم به هم‌افزایی و حرکت جمعی همه ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی در استان سیستان و بلوچستان بستگی دارد تا از طریق آن، زنجیره ارزش کسب‌و‌کار‌ها شکل گرفته و محصولات تولیدی صادرات‌محور شوند.

رئیس ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از سوی بانک‌های عامل در سیستان و بلوچستان گفت: این استان در زمینه منابع مالی مشکلی ندارد و بانک‌ها باید به متقاضیانی که در نوبت هستند، تسهیلات را پرداخت کنند.

همتیان اظهار کرد: سقف اعتبارات تخصیص‌یافته در حوزه مشاغل خانگی به استان‌ها در ۲ سال اول دولت سیزدهم، بسیار بیشتر از یک دهه گذشته بوده و امیدواریم سال آینده نیز منابع بیشتری از سوی بانک مرکزی به این حوزه اختصاص یابد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر