بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۱۳۵۲
سرپرست امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان؛
سه‌شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

بیست چهارمین رویداد همنا (هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان) ششم و هفتم دی ماه در مشهد برگزار می‌شود. بیست چهارمین رویداد همنا (هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان) ششم و هفتم دی ماه در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، سید جلال حقیرالسادات سرپرست امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: رویداد آموزشی همنا (هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان) با رویکرد مشارکت اجتماعی و نو آوری اجتماعی، نشستی کاربردی برای ارتقاء کیفیت فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد استان خواهد بود.

حقیرالسادات بیان کرد: وجه تمایز این دوره با سایر دوره‌های برگزار شده افزایش پنل‌های آموزشی آن است و این دوره در دو روز مهمان شهر مقدس مشهد خواهد بود.

وی با اشاره به قوانین و مقررات وضع شده در حوزه سمن‌های جوانان، ادامه داد: همچنین روش‌های جذب و مدیریت منابع مالی در سمن‌های جوانان و الزامات مشارکت جوانان برای اثربخشی فردی و اجتماعی از جمله موضوعات قابل بحث در این رویداد هستند. در بیست و چهارمین رویداد از دوره‌های آموزشی همنا علاوه بر بررسی گام‌های برنامه ریزی و تشکل یابی جوانان در دوران معاصر، شاخص‌های موفقیت یک سازمان مردم نهاد در دست بررسی قرار خواهد گرفت.

سرپرست امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با تاکید روی نقش تشکل‌های اجتماعی در ترویج کارآفرینی اجتماعی از اصول حرفه‌ای و شاخص‌های یک سازمان مردم نهاد مطلوب در بیست و چهارمین دوره رویداد آموزشی همنا خبر داد و گفت: چگونگی پاسخ به یک مسئله اجتماعی از طریق مشارکت از جمله مباحث آموزشی در این دوره است.

وی خاطر نشان کرد: بیست و چهارمین دوره از این رویداد آموزشی در تاریخ ششم و هفتم دی ماه در مشهد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر