بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۱۳۷۴
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور گفت: ۶۵۸ مرکز دولتی و بیش از ۲۱ هزار آموزشگاه‌ آزاد زیرنظر سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور زیرساخت‌های ارزشمندی برای مهارت‌آموزی و ایجاد شغل است.
سه‌شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

به گزارش بازارکار از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهرداد عظیمی» روز یک‌شنبه در نشست شورای اداری اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان فارس ضمن تأکید بر ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و نهضت ملّی مهارت‌آموزی، اظهار کرد: کسب مهارت توسط کودکان و نوجوانان، سبب امیدواری به آینده ایران اسلامی است.
 
وی افزود: بیش از ۵۵ درصد آموزش‌های مهارتی استان فارس در سال‌جاری منجر به اشتغال‌زایی شده که امیدواریم به ۱۰۰ درصد برسد.
 
عظیمی، مهارت را کلید موفقیت کشور دانست و تأکید کرد: لازم است همه دستگاه‌های فارس پیوست مهارتی داشته باشند و آن را در همه پروژه‌های مهارتی خود لحاظ کنند.
 
وی افزود: حضور در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی سبب توسعه و ترویج آموزش‌های مهارتی در مراکز جوارکارگاهی و بین‌کارگاهی می‌شود.
 
رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور، دیپلماسی مهارت را از موضوعات راهبردی و جدی این سازمان عنوان کرد و گفت: این مهم باید در ارتباط با کشورهای همسایه جدی گرفته شود.
 
در این نشست همچنین از ۲۰ رشته‌ کاربردی دارای کد استاندارد ویژه کارگران و استادکاران صنعت ساختمان بهره‌برداری شد.
 
عظیمی در سفر به فارس علاوه بر بازدید از برخی بنگاه‌های اقتصادی شیراز، با ۲ گروه صنعتی شایان‌دیزل و آرشام‌دیزل تفاهم‌نامه همکاری امضاء و مرکز آموزش بین‌کارگاهی گروه صنعتی آرشام شیراز را افتتاح کرد.


برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر