بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۱۹۲
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

رئیس اداره تعاون کاشان ضمن اشاره به اثر سوء شغل‌های کاذب در نگهداشت نیرو گفت: خانه فرهنگ "کار" در کاشان تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حسن اربابی در جلسه هماهنگی و تبادل‌نظر مدیران منابع انسانی شهرستان با اشاره به چالش‌های موجود رشد تولید را در گرو افزایش بهره‌وری قلمداد کرده و اظهار داشت: برای رشد بهره‌وری باید توجه ویژه‌ای به تعالی نیروی انسانی که نقش اساسی در توسعه صنایع دارند، داشته باشیم.

وی افزود: عوامل مختلفی از جمله کاهش نرخ رشد جمعیت، عدم تببین درست جایگاه کار و تولید و ارزش کار کارگر در جامعه، شرایط نامناسب اقتصادی و رشد واسطه‌گری موثر در وضعیت جذب و نگهداشت نیروی انسانی در صنایع است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان ابراز داشت: بروز مشاغل کاذب جدید، عدم تناسب رشته‌های تحصیلی دانشگاهی با فرصت‌های شغلی ایجاد شده در صنایع و بالعکس و عدم تناسب سرمایه‌گذاری‌ها با سرمایه‌های انسانی موجود نیز از دیگر عوامل موثر در وضعیت جذب و نگهداشت نیروی انسانی در صنایع است.

وی گفت: تغییر سبک زندگی و عدم توجه به تغییر نسل‌ها و خواسته‌های آن‌ها موثر در وضعیت جذب و نگهداشت نیروی انسانی در صنایع است و از این رو لازم است خانه فرهنگ کار در سطح بنگاه‌های اقتصادی تشکیل شود.
اربابی ضمن تاکید بر نقش مهم مدیران در بهبود شرایط محیط کار تصریح کرد: نقش مدیران منابع انسانی در جهت‌دهی فکری کارفرمایان در راستای تحقق شرایط مطلوب‌تر حائز اهمیت است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر