بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۲۴۱
دبیر کارگروه ارزیابی جشنواره مد و لباس فجر گفت: طراحان صنعت مد و لباس با رویکرد جدیدی در دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر حضور دارند.
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

به گزارش بازارار از خبرگزاری صداوسیما، سجاد لطفی دبیر کارگروه ارزیابی جشنواره مد و لباس فجر در مصاحبه  اختصاصی با خبرنگار ما گفت: در بخش مد و صنعت ۲۰ ویژند، در بخش پوشش تراز اجتماعی بانوان ۲۳ ویژند و تیم‌های طراحی نیز در جشنواره حضور دارند و هر ویژند یا هر شرکت کننده‌ای که حضور دارد، مجموعه کامل (سه لوک) از آثار تولیدشان را ارائه می‌کند.

لطفی با اشاره به تفاوت‌های این دوره جشنواره در مقایسه با دوره‌های قبلی افزود: امسال در دوبخش بزرگسال و نوجوان، در دو گروه آقایان و بانوان و در هشت کارگروه آثار ارسالی حضور دارند، بخش ورزشی جشنواره هم آثارش به جشنواره رسیده است.

دبیر کارگروه ارزیابی جشنواره مد و لباس فجر درباره حمایت‌های کارگروه مد ولباس کشور از طراحان صنعت مد و لباس گفت..

لطفی با اشاره به طراحی جوایز و تندیس آثار منتخبان دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر هم گفت: جوایز در بخش ویژند طاووس زرین، بخش تیم‌های طراحی طاووس سیمین و بخش طراحان مستقل طاووس بلورین اعطا می‌شود.

دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر عصر امروز پنجشنبه ۲۸ دی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد افتتاح می‌شود.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر