بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۲۷۷
در نشست کمیته هیأت استانی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی
در نشست کمیته هیأت استانی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی سیستان و بلوچستان، اعضا به ابطال مجوز دو دفتر کاریابی غیر فعال و صدور مجوز برای دو کاریابی جدید رأی دادند.
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲



به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: یکی از وظایف کمیته هیأت استانی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های غیر دولتی، نظارت و پایش این مراکز است که امسال به شکل ویژه تری در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.
محمد عزت‌یار اظهار کرد: با توجه به عدم فعالیت مؤثر دو دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در استان، اعضا به ابطال مجوز این دفاتر رای دادند.
وی افزود: همچنین با توجه به درخواست متقاضیان، مجوز راه اندازی دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در شهرستان های زابل و چابهار صادر شد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با رصد عملکرد مراکز مشاوره شغلی، کاریابی‌های غیرفعال حذف می‌شوند تا ظرفیت‌های جدید برای ایجاد کاریابی برای متقاضیان فراهم شود.
عزت‌یار گفت: شناسایی فرصت های شغلی، معرفی متقاضیان به فرصت شغلی، به کارگماری افراد جویای کار و مشاوره شغلی از وظایف کاریابی هاست و هم‌چنین این مراکز می‌بایست اطلاعات بکار گمارده شدگان را در سامانه جستجوی شغل به ثبت رسانند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر، ۸ دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی در سطح استان فعال هستند. 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر