بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۳۴۳
فضائیل محمدزاده منتخب فرهنگیان استان اردبیل با اشاره به اقدام اساسی در خصوص اجرای طرح ارزش مالکانه گفت: مدیران توانمند صندوق نشان دادند که با تلاش جهادی می‌توان هرکاری را به نتیجه رساند و فرهنگیان دعاگوی آنها هستند.
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

به گزارش بازارکار،وی افزود: طرح ارزش مالکانه‌، آرزوی دیرینه فرهنگیان بوده که بالاخره این امر در سایه تلاش و مدیریت بهینه مدیران صندوق انجام شد. تیم مدیریتی صندوق با به سرانجام رساندن این طرح نشان دادند که از توانایی بالایی برای استفاده از پتانسیل‌های موجود برخوردار هستند و فرهنگیان عضو صندوق همیشه دعا گوی این عزیزان خواهند بود.

محمدزاده اظهار داشت: اجرای طرح ارزش مالکانه در این برهه از مدیریت صندوق، حتماً اعتماد فرهنگیان نسبت به صندوق را مثبت و بیشتر خواهد کرد زیرا این اقدام بزرگ تاثیر فراوانی در نگرش افراد خواهد داشت. وی با اشاره به اینکه طرح ارزش مالکانه باعث شد که فرهنگیان خود را مالک صندوق بدانند، تصریح کرد: اجرای این طرح وضعیت متزلزل قبل را به وضعیت ثابت و پایدار که آینده آن روشن و رو به پیشرفت و پویاست تغییر می‌دهد و باعث اعتماد‌سازی بین اعضا و محدود شدن تاثیرپذیری از طرف سایرین می‌شود. فرهنگیان سراسر کشور نیز پشتیبان و حامی صندوق بوده و در تمامی مراحل از صندوق حمایت خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: شفاف‌سازی تاثیر بسزایی در افزایش انگیزه فرهنگیان و تشویق دیگر همکاران جهت عضویت در صندوق دارد. همچنین فرهنگیان عضو نسبت به افزایش واریزی ماهانه خود تا سقف 5 درصد ترغیب خواهند شد.منتخب فرهنگیان اردبیل یادآور شد: پیشنهاد می‌شود تمامی شرکت‌های زیر مجموعه صندوق در اسرع وقت شامل این طرح بشوند تا فرهنگیان از تمامی سرمایه موجود صندوق و ارزش مالکانه تمامی شرکت‌ها بهره‌مند شوند. همچنین اطلاع‌رسانی دقیق‌تر از مراحل انجام و به نتیجه رسیدن طرح و چشم‌انداز نهایی آن، مورد انتظار همه اعضا است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر