بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۳۵۲
تلاش برای ایجاد ساختارهای نوین نوآوری و فناوری رییس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: این پارک درسال جاری توانست رتبه نخست سامانه جریان اقتصادی نوین را در کشور کسب کند و به جهت ارتقا تعداد شرکت‌های دانش بنیان در استان همواره در تلاش است تا ساختارهای نوین نوآوری و فناوری را ایجاد کند.
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

به گزارش بازارکار از روابط عمومی پارک‌ علم و فناوری البرز، مهندس مهدی عباسی در نشست شورای اداری استان البرز افزود: سامانه جریان اقتصادی نوین یا `جان` سامانه‌ای است که شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور محصولات خود را در این سامانه ارایه می‌کنند و به راحتی با متقاضیان ارتباط می‌گیرند.
    رییس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: امسال فروش شرکت های دانش بنیان این استان به بیش از ۲ همت رسید. وی افزود: ازسال ۹۹ ساختارهای جدید زیست بوم فناوری استان البرز از جمله صندوق پژوهش و فناوری استان راه اندازی شد .
    عباسی بیان کرد : بیش از ۱۲۳ شرکت فناور، دانش بنیان و خلاق در پارک علم و فناوری البرز فعال هستند که بیش از یک هزار ۶۰۰ نفر در مجموعه همراهی دارند. وی یاد آورشد: اکنون ۴۴۴ شرکت دانش بنیان در استان البرز داریم که ۵۳ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان مستقر هستند .
   رییس پارک علم و فناوری استان البرز بیان کرد: سال گذشته بیش از ۲ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی را در پارک علم و فناوری استان داشتیم . عباسی ادامه داد: به لحاظ تعداد شرکت های دانش بنیان رتبه چهارم کشور را داریم که ساختارهای جدیدی دراین زمینه برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر در دستور کار قرار گرفته است.
   رییس پارک علم وفناوری البرز یادآورشد: پارک علم و فناوری در حوزه برق رتبه پنجم ، دارو رتبه دوم ، صنایع فرهنگی رتبه ششم اما در فناوری اطلاعات وضعیت خوبی ندارد درصورتی که این بخش به زیرساخت های کمی نیاز دارد .
   عباسی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی رتبه ۲ کشور و در ماشین آلات نیز رتبه دوم را داریم و اکنون به دنبال ایجاد ساختارهای جدیدتری هستیم تا رتبه ها و عناوین را ارتقا دهیم . وی گفت: حداقل دریک سال گذشته از ۲۰ محصول دانش بنیان جدید در پارک علم و فناوری استان البرز رونمایی شده است.
   عباسی تاکید کرد: تا پایان امسال ۲ مرکز توسعه در زمینه ساختمان و انرژی در پارک علم و فناوری خواهیم داشت؛ در استان البرز با توجه به ظرفیت های تولیدی و اقتصادی به دنبال اجرای نهضت احیای واحدهای صنعتی هستیم .

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر