بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۷۱۶
جانشین فرمانده انتظامی البرز:
جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری جاعل عناوین دولتی که قصد انجام امور اداری خلاف قانون را داشت، در این استان خبرداد.
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

به گزارش بازارکار از ایرنا از پلیس البرز ، سرهنگ "محمد نادربیگی" روز دوشنبه گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز فعالیت فردی با مشخصات معلوم در زمینه جعل عناوین دولتی محرز و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی ، متهم حین مراجعه به یکی از واحدهای دولتی برای سوء استفاده از عناوین جعلی شناسایی و دستگیر شد.
نادربیگی گفت: پس از انتقال متهم به مقر سازمان اطلاعات، تحقیقات تکمیلی در این زمینه آغاز شده و تا کنون متهم به چند فقره کلاهبرداری از این طریق اعتراف کرده است.

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۵۰ فقره سرقت در کرج

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری چهار سارق لوازم خودرو با ۵۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "پیمان گودرزی" اظهار کرد : در اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور، ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر حین گشت زنی فعال و هدفمند در مناطق خلوت و مستعد سرقت به چهار نفر که در حال سرقت از داخل خودرو بودند برخورد و برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.
وی افزود: سارقان به محض مشاهده واحد گشت قصد متواری شدن از محل را داشتند که با سرعت و دقت عمل مأموران دستگیر و پس از انتقال آن ها به کلانتری مشخص شد که این افراد از سارقان سابقه دار استان هستند که به تازگی از زندان آزاد شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی لوازم خودرو سرقتی از مخفیگاه متهمان، گفت: متهمان که با مشاهده مستندات غیرقابل انکار ماموران چاره ای جز بیان حقیقت را نداشتند، به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق مختلف کرج از جمله منطقه رجایی شهر اعتراف کردند.


دستگیری عامل نا امنی در باشگاه ورزشی در کرج
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: فردی که به دلیل اختلافات شخصی با یکی از شهروندان اقدام به حمله با سلاح سرد به سمت وی در یکی از باشگاه‌های ورزشی منطقه عظیمیه کرج کرده بود و با این اقدام باعث ایجاد ناامنی در این محل عمومی شد، توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا دستگیر شد.

سرهنگ "پیمان لطیفی" گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر ایجاد درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در یکی از باشگاه‌های ورزشی منطقه عظیمیه توسط یکی از اوباش منطقه حصارک، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فراجا قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی متهم این پرونده شناسایی و با ردزنی مخفیگاه او در منطقه حصارک کرج، نامبرده در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
لطیفی گفت: پس از اعتراف متهم به جرم خود، در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد. 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر