بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۰۴۳
برای نخستین بار در نمایشگاه اینوتکس
جشنواره پژوهش‌های کاربردی مساله‌محور (Research Pitch) برای نخستین بار و با هدف شناسایی و ایجاد رقابت میان پژوهشگران حوزه‌های فناوری و هم‌افزایی بین شرکت‌های عضو پارک با محققان، پژوهشگران و اندیشمندان دانشگاهی در ۶ حوزه برگزار می‌شود.
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

به گزارش بازارکار به نقل ازایرنا، این رویداد با هدف شناسایی و ایجاد رقابت میان پژوهشگران حوزه‌های فناوری و هم‌افزایی بین شرکت‌های عضو پارک با محققان، پژوهشگران و اندیشمندان دانشگاهی و همچنین جذب افراد و تیم‌هایی با پتانسیل بالا در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور از طریق معرفی ظرفیت‌های حمایتی پارک فناوری پردیس، در ۶ حوزه برگزار می‌شود.

سلامت و تجهیزات پزشکی، برق، الکترونیک و رباتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش‌مصنوعی، صنایع غذایی و کشاورزی، آب، انرژی و محیط زیست، معدن و صنایع معدنی این ۶ حوزه را تشکیل می‌دهند.

پژوهشگران حوزه‌های فناوری با یکدیگر رقابت می‌کنند

هدف از جشنواره پژوهش‌های کاربردی مسئله‌محور (Research Pitch) پیوند نظام‌مند پژوهش‌های علمی و زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور و تقدیر و حمایت از فعالان و کنشگران پژوهش‌های مسأله‌محور، فرهنگ‌سازی و ترویج گفتمان پژوهش‌های مسأله‌محور، ایجاد بستر تسهیلگری پژوهش‌های علمی کشور در جهت مهارت‌افزایی و تحقق کسب‌وکار‌های دانش‌بنیان و ایجاد پویایی پژوهشی در توسعه نسل‌های نوین دانشگاهی هم‌جوار پارک فناوری پردیس اعلام شده است.

مخاطبان جشنواره شامل دانشجویان تحصیلات تکمیلی، اساتید، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کشور و پژوهشگران فعال در مراکز تحقیقاتی کشور هستند.

اختتامیه اولین دوره این رقابت همزمان با رویداد اینوتکس در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

در راستای پوشش هرچه بهتر، ریسرچ پیچ با سفر به ۶ استان کشور، بهترین تحقیقات در زمینه محور‌های عنوان شده را شناسایی و به تجاری‌سازی آن‌ها کمک می‌کند.

استان‌های منتخب اولین جشنواره پژوهش‌های کاربردی مسئله‌محور به شرح زیر است:

کرمانشاه؛ ۱۳ دی‌ماه

سیستان و بلوچستان؛ ۲۰ دی‌ماه

یزد؛ ۱۱ بهمن‌ماه

تهران؛ ۲۵ بهمن‌ماه

بوشهر؛ ۲ اسفندماه

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر