بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۱۵۶
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: واگذاری زمین باید به سرمایه‌گذاران واقعی برای ایجاد پایگاه‌های تولید و اشتغال در کشور اختصاص یابد.
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان،    رضا افلاطونی در سفر به این استان به مناسبت دهه فجر و در نشست با مدیران و کارکنان امور اراضی سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک این ایام اظهار کرد: در حوزه واگذاری زمین باید با اهلیت‌سنجی و شناسایی سرمایه‌گذاران واقعی و تسهیلگری در راستای توسعه تولید و اشتغال در کشور گام برداریم.
وی افزود: خوشبختانه استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های خوبی برای واگذاری زمین بویژه در حوزه تولیدات کشاورزی و اترژی‌های نو دارد.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: باید از منابع و امکانات موجود و در اختیار، بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم و تامین رضایت مردم در ارائه خدمت، اساس کار قرار گیرد.
وی تصریح کرد: موضوع مدیریت صحیح زمین و اجرای آمایش سرزمین نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی خواهد داشت.
در این نشست سیدمحمدرضا سیدحسینی رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز گزارشی از اقدامات دستاورد‌های بخش کشاورزی در دولت سیزدهم ارائه کرد و افزود: در ایام دهه فجر امسال 981 پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 1296 میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.
در پایان این نشست مدیران و کارشناسان امور اراضی استان سیستان و بلوچستان مسایل و مشکلات و نقطه‌نظرهای خود در حوزه توسعه فعالیت‌های امور اراضی را بیان کردند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر