بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۵۷۶
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 40 هزار بازدید و سرکشی به فروشگاه ها صورت گرفته و به ده هزار فروشگاه در سراسر کشور اخطار داده شده و در صورت نیاز قطع همکاری با متخلف ها صورت می پذیرد.
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

به گزارش بازارکار، دکتر علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری که در محل نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد، گفت: تاکنون طرح مربوط به مادران، کودکان و طرح مربوط به کالابرگ الکترونیکی در شبکه شما در حال اجرا است.

وی با تاکید بر اینکه طرح کودکان و مادران بسیار خوب و با بودجه قابل قبول در حال اجرا است، افزود: امیدواریم در سال آینده اجرای این طرح‌ها ادامه‌دار باشد.

عسگریان تاکید کرد: در سال گذشته برای اینکه یارانه به سفره مردم تعلق گیرد، طرح کالابرگ الکترونیک در چند شهر کوچک به‌صورت پایلوت اجرا شد و پس از طی مراحلی در حال حاضر به‌صورت طرح فجرانه برای ۷ دهک در حال اجرا است.

معاون رفاه وزارت کار با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم مشمول طرح کالابرگ الکترونیک هستند، اظهار کرد: تا ماه گذشته مبلغ اعتبار یارانه کالابرگ الکترونیک ۱۲۰ هزار تومان بود که مردم با شرط استفاده از یارانه خود می‌توانستند از این طرح استفاده کنند.

وی افزود:، اما اکنون شرط استفاده ۲۰۰ هزارتومانی از یارانه برداشته شد و میزان اعتبار به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت.

به گفته عسگریان، استفاده از کالابرگ الکترونیکی ۱۵ برابر شده و در ۱۱ روز گذشته، ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت شده است.

معاون رفاه وزارت کار با اشاره به اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی امنیت غذایی برای مردم ایجاد کرده است، گفت: نزدیک به ۳۲ میلیون نفر از طرح فجرانه استقبال کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در ۱۱ روز گذشته، ۳۲ میلیون بسته غذایی توزیع شده است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود بسیاری از تولیدکنندگان وارد این طرح خواهند شد.

عسگریان با تاکید بر اینکه زمان اجرای طرح ۳ ماهه است، اعلام کرد: این طرح از ۱۸ بهمن شروع شده و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، در ۱۱ روز گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان در این طرح به‌واسطه اعتبار مردم و دولت هزینه شده است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درباره تخلفات برخی از فروشگاه‌ها گفت: فروشگا‌هایی که تخلف انجام دهند به تعزیرات معرفی می‌شوند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر