بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۶۵۰
استاندار قم گفت: حمایت از تولید در سرلوحه کار تمام مدیران اجرایی استان قرار دارد.
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

به گزارش بازار کار، سیدمحمد آقامیری عصر چهارشنبه 2 اسفندماه در بیست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن امام جواد(ع) برگزار شد، افزود: در استان قم به دنبال حمایت از تولیدکننده هستیم زیرا آن‌ها را موتور محرک چرخه اقتصادی در کشور می‌دانیم.

وی تاکید کرد: مدیریت استان با استفاده از راهکارهای قانونی در تلاش است ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع بانکی که از قم خارج شده است را به استان برگرداند.

آقامیری با بیان اینکه این منابع بانکی خارج شده از قم می‌توانست صنعت استان را با پیشرفت و توسعه چند برابری مواجه کند، بیان کرد: بازگرداندن این منابع از طریق راه‌های قانونی در دستور مدیریت استان قرار گرفته و امیدواریم سهم قم را بازگشت داده تا به تولیدکنندگان کمک موثری داشته باشیم.

استاندارقم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای استقرار دولت مردمی سیزدهم، با دستور شخص رییس جمهور در راستای رونق تولید در کشور بخش عمده منابع بانکی به واحدهای تولیدی اختصاص یافت.‌

آقامیری افزود: لذا با عملیاتی شدن این دستور در طول عمر ۲ ساله دولت سیزدهم، چندین هزار واحد تولیدی راکد و یا نیمه راکد در کشور احیا شد.

 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر