بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۹۰۱
نمایشگاه کار کاپ (کارآفرینی، اشتغال، پیشرفت) به همت آکادمی کاپ با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در دو بخش مجازی و حضوری با ارائه ۴۰۰ فرصت شغلی پاسخگوی کارجویان است.
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

به گزارش بازارکار به نقل از ایرنا، نمایشگاه کار کاپ (کارآفرینی، اشتغال، پیشرفت) توسط آکادمی کاپ با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی در بخش مجازی از ۲۹ بهمن آغاز و تا ۱۶ اسفند ادامه دارد، بخش حضوری هم از ۱۴ الی ۱۵ اسفند از ساعت ۹ الی ۱۷ در سالن نمایشگاهی مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی در این خصوص گفت: در این دوره از نمایشگاه بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی از حدود ۴۰ شرکت در زمینه‌های مختلف در وب سایت نمایشگاه ارائه شده است که متقاضیان با مراجعه به درگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.cupjobexpo.ir می‌توانند به فرصت‌های شغلی متناسب با خود دسترسی داشته باشند.

ارائه ۴۰۰ فرصت شغلی در نخستین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی

علیرضا کیانفر با بیان اینکه نمایشگاه کار می‌تواند به عنوان واسط ارتباط صنعت و دانشگاه عمل کند، افزود: به صورتی که شرکت‌های مختلف با حضور در نمایشگاه کار بتوانند از تمامی ظرفیت‌های موجود در دانشگاه از جمله ظرفیت‌ها در زمینه تحقیق و توسعه همچنین در زمینه نیروی انسانی بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: با توجه به لزوم ارتباط دانشگاه و جامعه مخاطب کارجوی نمایشگاه کار فقط دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شهیدبهشتی نیستند بلکه برگزاری نمایشگاه کار، یکی از خدماتی است که دانشگاه می‌تواند به کارجویان متخصص که در سطح جامعه به دنبال شغل مناسب هستند ارائه کند.

دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی همچنین شامل رویداد‌های جانبی آموزشی است به صورتی که چهار پنل جانبی در روز ۱۵ اسفند از ساعت ۹ الی ۱۷ به صورت حضوری در محل برگزاری نمایشگاه و همچنین چهار رویداد آموزشی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر