بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۰۳۱
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم، گفت: توسعه تولید پایدار با ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین اقشار مختلف جامعه با هدف اصلی ترین رسالت این دانشگاه به عنوان بزرگترین سازه مهارتی کشور محقق می شود.
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱

دکتر محمدرضا فاضلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار بازار کار، افزود: مهارت آموزی به عنوان دغدغه اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای، نقش مهمی در رونق تولید، اشتغال و کارآفرینی و ارتباط با بازار کار دارد که عمیقا در دستیابی به توسعه پایدار و رونق اقتصادی اثرگذار است.

وی تمرکز بر مهارت آموزی، توانمندسازی و ارتقای بهره وری افراد جامعه را مورد توجه ویژه قرار داد و گفت: رهبر معظم انقلاب بر همین اساس در امتداد سال‌های گذشته در سال جدید شعار"تولید با مشارکت مردم" به عنوان شعار سال ۱۴۰۳ را مطرح کردند.

وی ادامه داد: دانشگاه در راستای نافع بودن آموزش، با فعال سازی حوزه ارتباط با صنعت و ایجاد کنسرسیوم های اشتغال و اعزام دانشجویان به حوزه صنعت در حین تحصیل گام بزرگی را در ایجاد اشتغال برای دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه برداشته است.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم با دو زیر مجموعه آموزشکده پسران و دختران در ۳۳ رشته فنی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی فعال است،‌ این دانشگاه دارای هفت عضو هیات علمی است .

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر