بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۰۸۵
رویداد استارتاپی شتاب با هدف معرفی و تقدیر از ایده‌های برتر دانشجویی در حوزه‌های صنایع خلاق و فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات توسط پارک علم و فناوری قم برگزار شد.
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰

به گزارش بازار کار، در این رویداد از مجموع 138 تعداد طرح فناوری ارسالی به دبیرخانه تعداد ۱۳ طرح در مرحله اول داوری به رویداد نهایی راه یافتند.

در نهایت سه طرح نخست منتخب این رویداد به منظور جذب سرمایه و حمایت های مالی جهت تجاری سازی محصولات فناورانه خود به سرمایه گذاران و نهادهای سرمایه گذاری معرفی شدند.

از ابتدای سال جاری صاحبان ایده های نهایی پس از تیم سازی، با کمک متخصصان معرفی شده از سوی پارک، اقدامات اولیه در راستای ارتقاء نسبی گروه برای شرکت در این رویداد را آغاز کردند.

گفتنی است در پایان این رویداد و با رای داوران آقای میلاد سیسی با ایده انیمیشن‌های تعاملی، محمود سیفی با طرح اپلیکیشن ورزش درمانی آنلاین زهرا امیری با ایده اپلیکیشن انتشار رمان و کمیک، فرشته شیخ‌الاسلام با ایده آموزش مهارت‌های فردی و اجتماعی به دانش‌آموزان و علی‌اصغر جلیلی با ایده تعمیرات موبایل و لپ تاپ در محل به ترتیب عناوین اول تا ششم نخستین رویداد استارتاپی شتاب را به دست آوردند.

«پارک‌های علم و فناوری» به ‌عنوان یکی از ارکان سه گانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه و تجاری‌سازی فناوری‌های سخت و نرم و شکل‌گیری اقتصاد دانش‌بنیان هستند.

«پارک علم و فناوری استان قم» به ‌عنوان نهاد سازمان حامی توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در سطح استان، با ساختار مصوب و کارشناسان جوان؛ فعالیت خود را از ابتدای سال ۱۳۹۱ شروع کرد.

پارک علم و فناوری‌ قم از جمله پارک‌های موفق کشور در حوزه توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان، فناورانه و نوآور است و در همین رابطه جایگاه پارک علم و فناوری استان به سطح ۲ ارتقا یافت که نشان دهنده اجرای موفق برنامه‌های این مجموعه برای گسترش علم و فناوری در سطح ملی و استانی است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر