بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۰۸۷
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: جذب معلم و سایر نیروهای آموزشی و پرورشی مدارس از طریق آزمون انجام می‌شود و نیروها با شرکت در آزمون، قبولی در آن و گزینش‌های بسیار دشوار جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

 

به گزارش بازارکار، محمدحسین رمضانی اظهار کرد: این دانشجو معلمان بعد از چهار سال تحصیل در دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

وی با بیان اینکه معلمان جدید بعد از گزینش و ارزیابی‌های بسیار سخت جذب آموزش و پرورش می‌شوند عنوان کرد: دولت سیزدهم در گزینش معلم تحویل ایجاد کرد و یکی از کارهای مهم و ارزشمند این دولت استخدام معلمان با ارزیابی اختصاصی، عمومی و گزینش‌های بسیار دشوار است.

رمضانی به جذب معلمان جدید در آموزش و پرورش گیلان در سال تحصیلی۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ از طریق آزمون اشاره کرد و افزود: جذب معلم و سایر نیروهای آموزشی و پرورشی مدارس از طریق آزمون انجام می‌شود و نیروها با شرکت در آزمون، قبولی در آن و گزینش‌های بسیار دشوار جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

وی اظهار کرد: ۲۹۶ آموزگار، ۵۶۲ نیروی کیفیت بخشی شامل (معاون پرورشی، مربی پرورشی، مشاور، مراقبت بهداشت و تربیت بدنی)، ۴۶۱ دبیر و هنرآموز، ۵۴۱ سرایدار، ۱۸ معلول (آزمون ویژه معلولان) و یک نخبه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر