بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۰۹۲
«بیست و ششمین کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی» روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته جاری به میزبانی دانشگاه شهاب دانش قم برگزار می‌شود.
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲

به گزارش بازار کار، رییس بیست و ششمین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت، روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: استان قم و دانشگاه شهاب دانش برای نخستین بار در طول ادوار برگزاری، میزبان کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت است.

مهدی کراری هدف از برگزاری این کنگره را ارتقای ارتباطات دانشگاه و صنعت برای رسیدن به توسعه ملی و استفاده از فناوری های روز در جهت تولید ملی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه صبح روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه جاری، چهار کارگاه با حضور اساتید و دانشجویان و صاحبان صنایع برگزار خواهد شد، گفت:  عصر این روز افتتاحیه کنگره با حضور یکی از معاونان وزارت صمت و جمعی از مسوولان استانی از جمله استاندار و یکی از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی ترتیب می یابد.

به گفته وی؛ روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه، ۶ سخنران خواهیم داشت و ۲ میزگرد نیز برگزار می شود که مسائل مختلف درخصوص بررسی مشکلات و موانع ارتباط صنعت و دانشگاه مطرح خواهد شد.

کراری با اشاره به این که قم سومین استان صنعتی کشور به شمار می آید گفت: بعد از انقلاب اسلامی شاهد رشد کمی و کیفی دانشگاه ها هستیم و توانسته ایم نیاز کشور به حوزه های مختلف را برطرف کنیم.

وی در پایان گفت: درصورتی که بتوان بین صنعت و دانشگاه ارتباط بیشتر و بهتری برقرار کنیم شاهد رشد روز افزون تولید از لحاظ کمی و کیفی خواهیم بود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر