بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۵۲۴
مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، گفت: اکوسیستم بانکداری به سمت استفاده از فناوری هوش مصنوعی پیش می رود، ما در شرکت ملی انفورماتیک تخصص محوری و شتاب دهی سرمایه انسانی را دنبال می کنیم و با ۳۴۰۰ نیروی متخصص یکی از مشتریان بالقوه آکادمی گروه ملی انفورماتیک هستیم.
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱

به گزارش بازارکار از سیتنا، مراسم رونمایی از آکادمی ملی انفورماتیک با نام «آکادینو» صبح امروز چهارشنبه (19 اردیبهشت ماه) توسط شرکت ملی انفورماتیک در جهت ارتقاء و جذب نیروی متخصص در نظام بانکی و بانکداری نوین و هوشمند، برگزار شد.
دکتر علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، در این مراسم اظهار کرد: بر اساس آماری که به طور تقریبی در کشور استخراج کرده ایم، تعداد فعالین حوزه فناوری اکوسیستم فین تک، پولی، بانکی، بورسی، بیمه و ... نزدیک به 1.5 میلیون نفر است.
وی، ادامه داد: امروزه در عصر اقتصاد دیجیتال مانند بانکداری نسل چهارم، این تعداد نیرو در مقایسه با ظرفیت موردنیاز سیستم، فاصله و شکاف قابل توجهی دارد.
ماهیار، خاطرنشان کرد: اکوسیستم بانکداری به سمت استفاده از فناوری هوش مصنوعی پیش می رود، ما در شرکت ملی انفورماتیک تخصص محوری و شتاب دهی سرمایه انسانی را دنبال می کنیم و با ۳۴۰۰ نیروی متخصص یکی از مشتریان بالقوه آکادمی گروه ملی انفورماتیک هستیم.
مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، تاکید کرد: در شرایطی که متخصصان به فکر مهاجرت هستند، آکادمی گروه ملی انفورماتیک امکان شناسایی، جذب و اشتغال را فراهم می کند.
وی، اشاره کرد: بر اساس همکاری که آکادمی با دانشگاه های مختلف داشته است، اکنون شاهد دریافت بانک اطلاعاتی شامل متخصصان هستیم که برای شروع کار، ذخیره ارزشمندی است.
ماهیار، گفت: امیدواریم با راه اندازی آکادمی گروه ملی انفورماتیک در حوزه فناوری پرداخت، هوش مصنوعی، امنیت سایبری، استراتژی و راهبردها و ... شاهد بهره برداری و شکوفایی این آکادمی در راستای استفاده از این ظرفیت ها باشیم.

ارسال نظرات

برچسب روز

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر