بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۰۸۲۸
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: دپارتمان‌های تخصصی جهاد دانشگاهی آمادگی ارائه خدمات پژوهشی و آموزشی هستند.
احمد زاهری، امروز (نوزدهم آذرماه)، در دیدار با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های هرمزگان، پژوهش و آموزش را از جمله مهم‌ترین ماموریت‌های جهاد دانشگاهی دانست و اظهار کرد: از ابتدای شکل‌گیری جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی، اقدامات علمی و  پژوهشی بزرگی در کشور رقم خورد.
وی، با بیان این نکته که پژوهشگران جهاد دانشگاهی در حال فعالیت روی مسائل و چالش‌های استان هرمزگان هستند، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی این توانایی را دارد به نیازهای پژوهشی نهادها و دستگاه‌های مختلف که سایر بخش‌ها به آن ورودی نمی‌کنند، پاسخ دهد.
رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان، با اشاره به اهمیت آموزش در افزایش بهره‌وری، بیان کرد: آمادگی ارائه آموزش توسط دپارتمان‌های تخصصی جهاد دانشگاهی به جامعه هدف سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های هرمزگان وجود دارد.
زاهری افزود: در آینده تفاهم‌نامه‌ای برای هم‌افزایی ظرفیت‌ها و تقویت تعاملات میان جهاد دانشگاهی هرمزگان و سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های هرمزگان منعقد خواهد شد.
پشتیبانی از پژوهشگران جهاد دانشگاهی وظیفه تمام نهادها و دستگاه‌های انقلاب است
امید عطایی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان هرمزگان نیز در این نشست، با اشاره به این نکته که اقدامات پژوهشی و علمی خوبی توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان در  دست اقدام است، گفت: همه باید برای تحقق اهداف عالی نظام مقدس اسلامی در استان هرمزگان تلاش کنند و حمایت از جهاد دانشگاهی و طرح‌های علمی و پژوهشی آن نیز در همین راستا تعریف می‌شود.
وی، ایجاد جذابیت برای پژوهشگران و نخبگان هرمزگان برای ماندگاری در استان و حتی کشور را امری ضروری دانست و عنوان کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان هرمزگان در حد توان از فعالیت‌های پژوهشی و جهاد دانشگاهی حمایت می‌کند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان هرمزگان تصریح کرد: بسیاری از جوانان نخبه و انقلابی همچون پژوهشگران جهاد دانشگاهی هرمزگان مانند یک سرباز در عرصه علم و پژوهش در حال تلاش هستند که پشتیبانی از این سربازان و فرماندهان علمی وظیفه تمام دستگاه‌هاست.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر