بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۱۳۴۵
سه‌شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

مدیرکل صمت استان همدان از راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی گوهرتراشی در همدان خبر داد.
احمد شانیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی در همدان خبر داد و اظهار کرد: آموزش این هنر صنعت توسط فنی و حرفه‌ای استان همدان درحال انجام است و به دنبال افزایش ظرفیت آن در منطقه وسیع‌تری در آینده هستیم.

وی با اشاره به رشد صنعتی استان همدان با تدابیر و پشتیبانی استاندار همدان گفت: شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناطق مختلف استان و برنامه‌ریزی برای رشد و ایجاد ارزش افزوده از اولویت‌های صمت استان همدان است.

مدیرکل صمت استان همدان تصریح کرد: در این راستا سال گذشته طی جلسه‌ای با حضور ریاست هیات عامل ایمیدرو و حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورا‌ی اسلامی در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) برگزار و مقرر شد طرح بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی غرب کشور در استان اجرا شود.

وی با تاکید بر تامین و تکمیل حلقه‌های این هنر صنعت گفت: حلقه اصلی در این حوزه، فروش و بازاریابی است.

شانیان خاطرنشان کرد: مریانج محل عبور زائرین و کریدور غرب کشور است و در این منطقه یک مرکز خرید به صورت پایلوت برای فروش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی احداث می‌شود تا بتوان بازار عراق و غرب کشور را پوشش بدهد.

وی با اشاره به اشتغال مناسب و فراگیر رشته تراش سنگ‌های قیمتی گفت: بانوان خانه‌دار می‌توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر