بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۱۵۸۵
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان اشتغال ۲۱ هزار و ۸۶۹ نفر تثبیت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بختیار خلیقی عصر دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که در شهرستان دهگلان و در راستای اجرای طرح دوشنبه‌های تولید برگزار شد، با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده است، اظهار کرد: در این جلسات یک هزار و ۸۴۲ پرونده مطرح شده و ۳ هزار و ۲۵۲ مصوبه هم به تصویب رسیده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۳ هزار و ۲۵۲ مصوبه داشته‌ایم که ۷۰ درصد مصوبات بیشتر بانکی، مالیاتی و تخصیص زمین بوده و ۳۰ درصد مصوبات نیز شامل ۹۹۱ مورد در دست اقدام و پیگیری است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: با ۲۰۹ جلسه‌ای که تاکنون برگزار شده، ۲۱ هزار و ۸۶۹ نفر اشتغال ثبت شده داریم که در اجرای کامل مصوبات به ۲۳ هزار و ۷۸۴ نفر خواهد رسید.

خلیقی با اشاره به گزارش عملکرد شهرستانی بر اساس عملکرد کارگروه تسهیل رفع موانع تولید استان به تفکیک شهرستان‌های تابعه، ادامه داد: تعداد کل مصوبات در سنندج ۷۶، سقز ۳۱، بیجار ۴۵، قروه ۳۹، بانه ۲۷، مریوان ۴۷، دیواندره ۲۴، کامیاران ۱۶، دهگلان ۳۱ و سروآباد ۲۵ است.

وی یادآور شد: مصوبات مشترک در شهرستان‌ها ۱۶ مورد است که تعداد مصوبات انجام شده ۴ و در دست پیگیری و اقدام ۱۲ مورد است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در بحث شهرستان دهگلان تعداد مصوبات ۳۱ مورد است که ۱۰ مورد انجام شده و ۲۱ مورد دیگر در دست پیگیری است و می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی مرتبط به صورت جد ورود داشته باشند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر