بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۸۷۵
مدیر کل روابط بین الملل دانشگاه فنی و حرفه ای کشوردر پنل تخصصی آموزش های تطبیقی حوزه مهارت در کنفرانس ملی مهارت ایران گفت:  وظیفه آموزش های مهارتی تامین نیاز نیروهای ماهر بازار کار کشور در بحث فنی و خدماتی است.
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرنگار بازارکار، دکتر فرج اله طالبی تصریح کرد: همه میدانند که آموزش فنی و حرفه ای هرروز اهمیت بیشتری در تمام کشورها دارد و این در کشور ما نیز صادق است. به این منظور آموزش فنی و حرفه ای در ایران بر اساس استانداردهای آلمانی شکل گرفته است. برای بهبود آموزش مهارتی در دنیا استفاده از تجربیات بین المللی بسیار مهم است و به ما برای شناخت بیشتر مسائل در این حوزه کمک می‌کند. این کمک ها شامل ارتباط با صنعت ، تجهیز کارگاه ها و ... می‌شود‌.
مدیرکل بین الملل دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به فلسفه آموزش‌های مهارتی ادامه داد: وظیفه آموزش های مهارتی تامین نیاز نیروهای ماهر بازار کار کشور در بحث فنی و خدماتی است. این کار در بیشتر از هشتاد کشور دنیا در حال انجام است. در کشورهای مختلف این فرایند با توجه به ظرفیت‌ها و نیازهای کشورها انجام می‌شود و در ایران هم شرایط بدی از این نظر وجود ندارد اما جای بهبود بسیار زیاد است و می‌توان ارتباط را با صنایع، بازارکار و سندیکاها بهبود بخشید.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر