بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۱۰۵
مؤسس و مدیرعامل پیشخوان ملّی خبرداد
مؤسس و مدیرعامل پیشخوان ملّی خبرداد؛ مؤسس پیشخوان ملی از رونمایی "سامانه ملی استارتاپ" خبر داد.
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

به گزارش بازارکار به نقل از ایلنا، هدایت‌اله سلیمی با تشریح کارکرد سامانه "ملّی استارت‌آپ" به عنوان هشتمین مجموعه عضو "گروه مالی-اقتصادی پیشخوان ملّی"، بیان کرد: این سامانه در حوزه کارآفرینی چیزی شبیه به معجزه بوده و با ظرفیت‌های عظیم مالی و اجرایی خود، امکان تاسیس کسب و کار برای عموم افراد جامعه را بدون سرمایه و امکانات محقق می‌کند.

وی ادامه داد: سامانه ملّی استارتاپ همه مؤلفه‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی و مدیریت یک کسب و کار همانند زیرساخت، وبسایت، اپلیکیشن، سرمایه اولیه، نگهداری، پشتیبانی، توسعه و غیره... را در اختیار علاقمندان کارآفرینی قرار می‌دهد.

مؤسس پیشخوان ملّی با تصریح اینکه سامانه "ملّی استارت‌آپ" یک سکوی مشارکت در تاسیس آسان کسب و کار‌ها محسوب می‌شود، افزود: کاربران در بخش نخست با ورود به سامانه متبوع، از بین کسب و کار‌های موجود در حوزه‌های مختلف شرایط را مطالعه و بررسی و بر حسب علاقه و توانایی، یکی از کسب و کار‌ها را انتخاب و در گام بعدی، یک کسب و کار کامل با نام اختصاصی و تحت برند خود و با تامین سرمایه و محصول، پشتیبانی مالی، اداری و فنی را تحویل می‌گیرند.

سلیمی تاکید کرد: در واقع متقاضی بدون طی مسیر طولانی، بدون سرمایه و بدون توان اجرایی خاص، صاحب کسب و کار می‌شود.

وی اضافه کرد: میزان مشارکت "ملّی استارت‌آپ" در بازدهی کسب و کار‌های تاسیس شده ۳۰ تا ۵۰ درصد می‌باشد، اما مالکیت برند مربوط به خود متقاضی است.

مؤسس پیشخوان ملّی اظهار کرد: ملّی استارتاپ در ۱۸ ماه گذشته توانسته ۴ مدل مختلف از کسب و کار‌های مستعد را تولید کند که هر کدام از آن‌ها در طول ۲ سال آینده قابلیت تاسیس در تیراژ ۱۰۰۰ واحد را دارند و امیدواریم این سامانه به واسطه تامین سرمایه و پشتیبانی همه جانبه، فضای رشد کسب و کار‌های آنلاین را به مسیر جدیدی سوق دهد. البته مدل‌های کسب و کار در ملی استارتاپ به طور پیوسته در حال افزایش بوده و در حال حاضر ۵ مدل دیگر در دست تحقیق، آماده سازی و توسعه می‌باشد.

وی ادامه داد: ساز و کار ملّی استارتاپ منحصر به فرد بوده و اولین و تنها مجموعه کشور است که چنین امکانی را فراهم می‌کند و این توان اجرایی عظیم حاصل همکاری مشترک ملی استارتاپ و پیشخوان ملی با بیش از ۶۰ شرکت همکار و شریک تجاری می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به سامانه ملّی پی؛ پرداخت یار شبکه شاپرک بانک مرکزی و سکوی تامین مالی ملّی سرمایه اشاره کرد.

به گفته سلیمی، تنها کاری که متقاضی در این سامانه انجام می‌دهد این است که برای رونق بخشی و افزایش درآمد حاصل از کسب و کار خود، به تبلیغ و معرفی آن کسب و کار به دیگران بپردازد.

وی همچنین با اشاره به اینکه سامانه "ملی استارت‌آپ" زیرمجموعه "گروه مالی-اقتصادی پیشخوان ملی" می‌باشد، گفت: پیشخوان ملی، یک موسسه اقتصادی است که با همکاری مشترک چند شرکت دانش بنیان ایجاد شده و یک از مهترین اهداف آن تسهیل تجارت الکترونیک و افزایش تولید ناخالص ملّی خصوصا در حوزه فناوری‌های نوین مالی و توسعه کارآفرینی است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر