بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۱۰۷
مشهد-ایرنا- قایم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: روند کار ساخت طرح نهضت مسکن ملی در خراسان رضوی به خصوص با رویکرد "گروه ساخت" از شتاب مطلوبی برخوردار است.
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از استانداری خراسان رضوی،محمدعلی زهره‌ای روز یکشنبه در دیدار با استاندار خراسان رضوی افزود:با روی کار آمدن دولت سیزدهم، کشور تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

وی با اشاره با وظایف محوله وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف مانند راه و مسکن ادامه داد: با وجود اهتمام استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و تلاش تخصصی مدیر کل راه و شهرسازی استان، به زودی در خراسان رضوی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف مسکن هستیم.

استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: با توجه به تاکید رییس جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث با تدبیر گره‌گشایی شود.

یعقوبعلی نظری با اشاره به اشراف تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی افزود: هیچ‌ مشکلی برای رفع موانع و تنگناها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد و کافی است راهکارها احصا و عملیاتی شود.

وی با اشاره به وجود سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های خراسان رضوی را چهار برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: برنامه و آمادگی کامل در استان برای استفاده از ظرفیت مولد سازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشوری است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این جلسه با ارائه توضیحاتی در خصوص چارت سازمانی و کمبود منابع انسانی در اغلب شهرستان‌ها، لزوم ترمیم چارت را ضروری دانست و گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم تا به شکل شبانه روزی برای تحقق برنامه‌ها و رفع مشکلات و موانع تلاش کنیم.

وحید داعی افزود: نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در بخشهای تامین زمین، تعداد قراردادهای آماده سازی سایت‌ها و واگذاری زمین در بخش روستایی رتبه نخست کشور و از نظر تعداد پروانه‌های نوسازی در بافت فرسوده و ناکارآمد رتبه دوم را داراست و جزو استان‌های پیشران کشور است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر