بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۲۰۲
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نظام اسلامی به آگاه‌سازی مردم نیازمند است.
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه ضمن خوشامدگویی به خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم آنچه که می‌گوییم و انجام می‌دهیم در راستای رضایت ذات الهی تبارک و تعالی و نفع و خدمتگزاری مردم باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ و اقتصاد دو بالی هستند که راه پیشرفت و ارتقا از مسیر فرهنگ و اقتصاد هموار است، بنابراین دو اصل اساسی هستند و با برنامه ریزی و اقداماتی که صورت می‌گیرد باید امروز از دیروز و فردا از امروز بهتر باشد.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه خداوند به کسانی مانند اهالی رسانه توانایی داده تا در نزد مردم از اعتباری برخوردار هستند، افزود: قلم، گنجینه و امانتی است که خدا به آنان عطا کرده که باید زبان و قلم خود را در مسیر خدمت به مردم بکار گیرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با یادآوری اینکه نباید از روی حدس و گمان قلم زد و ناامیدی ایجاد کرد، گفت: هر کسی سخنگاهی در اختیار دارد در راستای رضایت و خدمت به مردم کار کند.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری کاملا مردمی بوده و آگاهی دادن به چنین مردمی مانند هوا ضروری است، ادامه داد: نظام اسلامی به این آگاهی سازی نیازمند است.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: در همین راستا سه وظیفه اهل رسانه اطلاع رسانی درست، نقد منصفانه و نظارت است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه انتقاد، باید سازنده باشد و این نقد را باید متوجه سخنان آشکار و آمار و ارقام کرد، افزود: چنانچه برپایه منطق، نقد داشت مفید بوده اما اگر به تهمت و استهزا برود برای مردم و نظام مضر است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر