بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۷۹۸
رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر مطرح کرد؛
رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: رویکرد تلفیق دانش و مهارت برای تبدیل دانایی به توانایی نسل جوان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای دنبال می‌شود.
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

به گزارش بازارکار از احسان بهمیاری در گفت‌وگو با مهر گفت: اولین کنفرانس ملی مهارت ایران سوم و چهارم اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و با مشارکت ذینفعان و صاحبنظران عرصه مهارت کشور برگزار و حاوی بخش‌های علمی متنوعی است.
وی اضافه کرد: انجام سخنرانی‌های کلیدی، برپایی میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات علمی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، از جمله بخش‌هایی است که پیرامون حوزه مهارت و از منظر حکمرانی آموزش عالی مهارتی به صورت علمی تخصصی برگزار خواهد شد.
رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای، رویکرد تلفیق دانش و مهارت برای تبدیل دانایی به توانایی نسل جوان بوده است؛ چرا که آموزش‌های مهارتی و نافع‌بودن آموزش‌محور، یک استراتژی مهم در همه دنیا به خصوص کشورهای پیشرفته شده است.
بهمیاری افزود: در این کنفرانس، پنج محور اصلی «حکمرانی آموزش عالی مهارتی»، «آینده مشاغل و مشاغل آینده»، «مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه»، «نقش بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای» و «مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان»، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر