بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۳۸۱
رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین از راه‌اندازی نمایندگی پایگاه خبری «بازارکار» در استان قزوین خبر داد.
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: با حمایت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی کشور، نمایندگی پایگاه خبری «بازارکار» مجهز به استودیوی تولید محتوا در استان فعال و مقارن با عید سعید فطر افتتاح شد.
وی با بیان اینکه اشتغال و کارآفرینی یکی از دغدغه‌های اصلی دولت‌هاست و این امر در انتخاب شعار سال نیز هویداست، گفت: همواره یکی از مأموریت‌های جهاد دانشگاهی حضور مؤثر در حوزه اشتغال و کارآفرینی است و باتوجه‌به ویژگی‌های استان قزوین به‌عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی کشور، نمایندگی استانی پایگاه خبری «بازار کار» به‌عنوان رسانه‌ای تأثیرگذار در کشور، جهت ارتباط رودررو و هم‌افزا با مجموعه اشتغال و کارآفرینی، فعال و امکان بهره‌مندی از مزایای رسانه بازار کار در سه حوزه هفته‌نامه بازارکار، ماهنامه بازارکار نوین و پایگاه خبری بازارکار فعال شده است.

نمایندگی «بازار کار» در قزوین فعال شد
وی ادامه داد: باتوجه‌به جایگاه رسانه بازارکار در پوشش زمینه‌های مختلف حوزه اشتغال و کارآفرینی، امید است این رسانه سرآغاز جدیدی در اقدامات جهاد دانشگاهی در حوزه رسانه و اشتغال استان باشد. تعامل مؤثر با مدیران استانی در حوزه اشتغال و کارآفرینی، ایجاد بستر تعاملی با دستگاه‌های علمی و اجرایی استان و تلاش برای تقویت اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان از اهداف اصلی راه‌اندازی استودیو استانی تولید محتوا در این زمینه است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی سایت جدید «جابیران» که قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جدیدی در برقراری ارتباط مؤثر بین کارجو و کارفرما دارد خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق اعلام معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی کشور این سامانه در سال جدید با قابلیت دسترسی و فعالیت استانی افتتاح می‌شود.
پیله‌چی ضمن معرفی «زهرا تقی‌زاده» به‌عنوان سردبیر استانی این پایگاه خبری، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده سایت استانی بازارکار به نشانی www.bazarekar.ir/fa/qazvin مراجعه و یا در صورت نیاز به هماهنگی‌های بیشتر در خصوص بهره‌مندی از خدمات این رسانه با شماره ۰۲۸۳۳۳۷۲۱۰۰ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر