بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۳۷۷
معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین، از برگزاری و رقابت ۴ هزار و ۸۵۵ داوطلب قزوینی در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش، که باهمت جهاددانشگاهی قزوین برگزار شد، خبر داد.
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰

به گزارش روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی قزوین، سمانه مولاوردی‌خانی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قزوین، اظهار کرد: در روز جمعه مورخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در ۳۱ استان و ۱۵۴ شهر در سراسر کشور برگزار شد. وی تصریح کرد: تعداد سهمیه جذب برای این آزمون استخدامی در داخل استان قزوین، ۳۲۳ نفر است که برای این تعداد سهمیه، بالغ‌بر ۴ هزار و ۸۵۵ داوطلب در ۶ حوزه انتخابی ازجمله مرکز آموزش و علمی‌کاربردی علوم و فنون، واقع در شهرستان محمدیه، مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین‌زهرا واقع در شهرستان بوئین‌زهرا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، دانشگاه پیام‌نور واحد قزوین و سالن ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام‌نور قزوین، به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رقابت ۴ هزار و ۸۵۵ داوطلب قزوینی در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش

مولاوردی‌خانی، با بیان اینکه آزمون فوق در ۴ رشته شغلی مربی تربیت‌بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد عنوان کرد: افرادی که نمره قبولی در آزمون کتبی را کسب کردند، پس از مراحل مصاحبه و گزینش، استخدام وزارت آموزش‌وپرورش خواهند شد. وی در پایان اشاره کرد: این آزمون با تمهیدات پیش‌بینی‌شده در صحت و سلامت کامل در بازه زمانی ساعت ۹:۰۰ تا ساعت ۱۲:۰۰ برگزار شد. نتایج کتبی این آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir اعلام می‌شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر