بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۷۱۵
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: به صورت میانگین ۵۰ درصد برق کشور در بخش تولید واحدهای صنعتی مصرف می‌شود.
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

 به گزارش بازار کار؛ به نقل از ایرنا؛ مصطفی رجبی مشهدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه ای زنجان افزود: بیش از ۷۵ درصد برق تولیدی شرکت برق منطقه ای زنجان که استان های زنجان و قزوین را تحت پوشش دارد در تولید مصرف می شود و این میزبان بالاتر از میانگین کشوری است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش ها و اقدامات وزارت نیرو در رفع ناترازی تولید و مصرف برق کشور اشاره کرد و ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ با ناترازی شدیدی مواجه بودیم ولی طی ۲ سال گذشته با مجموع اقدامات انجام شده این موضوع با درایت و برنامه ریزی های دقیق حل شد.

 

رجبی مشهدی گفت: برای امسال نیز انجام ۱۸۰ اقدام تامین انرژی در کشور تعریف شده و امیدواریم سال جاری نیز سال مطلوبی برای صنعت برق کشور باشد.

 

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در این راستا ظرفیت های مناسبی در حوزه صنعت برق ایجاد شده که ساخت نیروگاه های حرارتی جدید و راه اندازی نیروگاه های تجدید پذیر، نمونه هایی از این پتانسیل هاست.

 

به گزارش بازار کار؛ در این مراسم پروانه برهانی به عنوان مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان معرفی و از خدمات منصور اوجاقی مدیرعامل قبلی این شرکت قدردانی شد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر