بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۶۳۳
از آنجا که برای حضور زنان در جوامع مختلف موانع و محدودیت های متعددی را عنوان می کنند ولی زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و ورزشی کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته اند. یکی از نمونه های زنان موفق و کارآفرین استان مرکزی بانوی کرهرودی است .
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶

او یکی از هزاران زن سرپرست خانواری بود که با انجام وظایف مادرانه اش دست از تلاش و کوشش برنداشت تا آنجا که به زنی کارآفرین و الگویی برای بانوان دیگر مبدل شد. این بانوی تلاشگر از تحمل سختی ها ،کمبودها و مشکلات اقتصادی بسیار چنین گفت: متولد ۱۳۶۲ هستم و مدرک تحصیلی کارشناسی طراحی تکنولوژی دوخت دارم.

وی ادامه داد:در سال ۱۳۹۶ به عنوان زن سرپرست خانوار از کمک های موردی کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۲ اراک استفاده نمودم و تقاضای دریافت تسهیلات کارآفرینی و اشتغال را به این نهاد مقدس ارائه کردم و در نهایت با معرفی به بانک عامل موفق به دریافت وام قرض‌الحسنه ۱۰میلیون تومانی شدم و فعالیت خود را در جهت تولید پوشاک آغاز کردم.

این بانوی توانمند و خودکفای شهر اراک، افزود:بعد از آن نیز کارگاهی را اجاره کردم و در حال حاضر برای ۴۰ نفر از بانوان تحت حمایت این نهاد، اشتغال پایدار ایجاد کرده به طوریکه تولیدات پوشاک کارگاه به استانهای تهران و اهواز ارسال می شود.

وی ضمن قدردانی از مسولان کمیته امداد نقش این نهاد در خودکفایی و توانمند شدن مددجویان را بسیار پررنگ عنوان کرد و افزود:خروج از چرخه حمایتی امداد ،خودکفایی و ایجاد اشتغال برای زنان سرزمینم افتخاری بزرگ است که این مهم مسیر نمی شود مگر با حمایت و هدایت گری مسولان دلسوز کمیته امداد .

وی افزود: مشکلات اقتصادی در جامعه به اقشار کم درآمد فشار مضاعفی وارد می کند که می طلبد مسولان در این راستا چاره اندیشی کنند و حتی در برهه ای از زمان با حمایت های موردی خود تا رسیدن به خودکفایی خانواده ها تلاش کنند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر
نظرسنجی
نظرتان درمورد تصمیم وزارت کار مبنی براختصاص 25 درصد ایجاد فرصت های شغلی برای دانش آموختگان دراستان های سراسر کشور چیست؟