بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۷۸۵
صدور 124 میلیارد تومان ضمانت نامه صنعتی برای واحد‌های صنعتی و تولیدی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از صدور 142 فقره ضمانت نامه صنعتی به ارزش 124 میلیارد تومان برای 43 واحد صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان صادر شده درسال گذشته و کسب رتبه اول در شهرک های صنعتی ایران خبر داد.
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

به گزارش بازارکار از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی تهران، سعید صادقی گفت:حمایتهای مختلف از سرمایه‌گذاران در حوزه های صنعتی از طریق "صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک" در استان شتاب گرفته است و این حمایتها در موضوعاتی از جمله صدور ضمانت نامه های اعتباری بانکی به عنوان وثیقه برای اخذ تسهیلات شرکتهای تولیدی به ویژه در صنایع کوچک قابل پیگیری است. وی افزود:کمک به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر 100درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری به واحد‌های صنعتی کوچک، از جمله وظایف اصلی و ماموریت صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه صنایع خرد، کوچک و متوسط، آسیب پذیری بیشتری در مقایسه با صنایع بزرگ دارند، تلاش ما بیشتر در راستای حمايت از اين صنایع بوده تا برای حل مشکل سرمایه در گردش با مساعدت هاي صندوق ضمانت، مبالغ مصوب منجر به صدور ضمانت نامه‌ گردد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر