بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۴۴۷
به همت سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی
ورکشاپ آموزشی نرم‌افزار Obsidian برای اولین بار در سطح کشور، توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با همکاری مدیریت امور اجتماعی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

ورکشاپ آموزشی نرم‌افزار Obsidian در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش بازار کار، ورکشاپ آموزشی نرم‌افزار Obsidian برای اولین بار در سطح کشور، توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با همکاری مدیریت امور اجتماعی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود. 

این ورکشاپ مخصوص دانشجویان، اساتید و پژوهشگران در تمامی رشته‌ها و مقاطع تحصیلی است که قابل استفاده برای تحقیقات کیفی، نویسندگان، مدیران پروژه، کنترل فرآیندها و کارهای تیمی  بوده و شرکت در این ورکشاپ از تمام نقاط ایران امکان پذیر است.

این دوره به مدت ۴ ساعت (۲ جلسه دوساعته) در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۲۳ و۲۴ اردیبهشت از ساعت ۱۲ تا ۱۴ ظهر برگزار می‌شود.

این دوره با برخی از مهم‌ترین سرفصل‌های دوره اعم از فلسفه و هدف یادداشت برداری، رابطه یادگیری و ساخت دانش، فرآیند ساخت مغز دوم، تکنیک زِتِلکَستِن، ایده پردازی تصویری، شبکه سازی‌های لایه‌ای، ساخت پرزنتیشن، استفاده از نقشه ذهنی‌ و ارتباط دهی نقشه ذهنی با شبکه دانش و مغز دوم توسط عادل محبتیان (دانشجوی دکتری دانشگاه تبریز) تدریس خواهد شد.

این دوره به صورت آنلاین در بستر گوگل میت و به صورت حضوری در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود که فایل ضبط شده ورکشاب در اختیار ثبت‌نام کنندگان قرار خواهد گرفت.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره تلفن ۳۳۳۹۲۱۲۷ 041 تماس حاصل فرمایید. اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام از طریق لینک B2n.ir/d62226   امکان پذیر است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر