بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۲۶۰
مجوز استخدام بیش از شش هزار نیروی انسانی به بدنه آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان گرفته شد.
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

به گزارش بازارکار از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تابستان امسال شاهد افزایش آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی به تعداد سه هزار و ۳۷۰ نفر آموزگار ابتدایی و استثنایی، هزارو ۴۹ نفر دبیر و هنرآموز، ۸۷۱ نفر مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور، دو هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان و هزار و ۲۹۶ نفر در حوزه سرایداری و متصدی خدمات هستیم که رشد بیش از چهار برابری نسبت به آمار سال گذشته را نشان می‌دهد.
بروشکی افزود: در حوزه تربیت بدنی و توسعه فضا‌های ورزشی و سلامت دانش‌آموزان در استان، ۴۵ باب اتاق بهداشت و ۶۰ باب زمین چمن مصنوعی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: در سیستان وبلوچستان با ۳۵ اداره اموزش و پرورش ۸۴۶ هزاردانش اموز با ۵۲ هزار معلم در بیش از ۸ هزار مکان اموزش تحت اموزش قرار دارند.
مدیر کل اموزش و پرورش استان با اشاره به این موضوع که فاصله استان از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین نقطه ۱۲۰۰ کیلومتر است گفت: در این استا بیش از ۹ هزار روستا وجود دارد و در اکثر روستا‌ها مدارس داریم.
بروشکی گفت: این استان هم اکنون مرکز توجه نظام قرار گرفته ونگاه ویژه‌ای به سمت استان کشیده شده است.
وی افزود: دیدار امروز جمعی از معلمان استان با مقام معظم رهبری، تقدیر از معلمان نمونه و به صدا در اوردن زنگ سپاس معلم از جمله ۸ هزار برنامه اجرایی هفته معلم در استان است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر