بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۵۷۸۲
آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش، در روز جمعه مورخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با همکاری مرکز آزمون جهاددانشگاهی قزوین برگزار می‌شود.
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

به گزارش بازار کار، باتوجه‌به مجوز صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور (شناسه ۴۸۳۹۸۶۲ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۵) و در راستای اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات استخدامی در دستگاه‌های منضم به بخشنامه سازمان به شماره ۱۰۱۲۴۳ وزارت آموزش‌وپرورش به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود، بر اساس معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی، جهت استخدام پیمانی مشاغل کیفیت‌بخشی شامل مربی امور تربیت‌بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و همچنین مشاور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می‌کند. تعداد سهمیه جذب برای این آزمون استخدامی در داخل استان قزوین، ۳۲۳ نفر است که برای این تعداد سهمیه، بالغ‌بر ۴ هزار و ۸۴۳ داوطلب به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در ۶ حوزه انتخابی ازجمله مرکز آموزش و علمی‌کاربردی علوم و فنون، واقع در شهرستان البرز، مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین‌زهرا واقع در شهرستان بوئین‌زهرا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان واقع در شهرستان تاکستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، دانشگاه پیام‌نور واحد قزوین و سالن ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام‌نور قزوین واقع در شهرستان قزوین، برگزار می‌شود.

تاریخ آزمون روز جمعه مورخ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ است و شرکت‌کنندگان در این آزمون، می‌توانند جهت مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه، به سایت www.hrtc.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر