بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۲۸۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با اشاره به راه‌اندازی 40 غرفه بازارچه عرضه مشاغل خانگی در استان یزد، گفت: یکی از محورهایی که می‌تواند به امر جهش تولید کمک کند، مشاغل خانگی است.
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، به مناسبت هفته گرامیداشت کار و کارگر، بازارچه عرضه محصولات مشاغل خانگی با حضور «محمدرضا فلاحتی» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد و سایر مسئولین در مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران یزد برگزار شد.
محمدرضا فلاحتی با اشاره به اینکه خوشبختانه در استان یزد توجه به حوزه مشاغل خانگی توسعه یافته است، افزود: با توجه به فرهنگ بومی مردم یزد، بیشترین تقاضای بانوان یزدی توسعه مشاغل خانگی است که هم به اقتصاد خانواده کمک کنند و هم محیط خانواده را حفظ کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد راه اندازی بازارچه های مختلف عرضه محصولات مشاغل خانگی توسط ارگان های دیگر را نیز اقدامی ستودنی برشمرد و افزود: با راه اندازی بازارچه‌های عرضه محصولات مشاغل خانگی، صاحب این نوع کسب و کارها می توانند با کمترین هزینه و قیمت مناسب محصولات خود را به فروش برسانند که هم برای خود و هم برای خریدار منعفت دارد.
این نمایشگاه از 9 تا 11 اردیبهشت ماه با حضور 40 غرفه دار در مجموعه ورزشی کارگران استان یزد واقع در میدان معلم، ابتدای بلوار 22 بهمن در حال برگزاری است.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر