بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۴۵۴
استاندار گیلان  گفت: نیروهای خدمات شهری به دلیل ارزش کارشان باید در کنار خانواده تجلیل شوند.
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶

به گزارش بازارکار، اسدالله عباسی امروز در جشن هفته کار وکارگر که در تالار شهر رشت برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران شهرداری رشت در سخت‌ترین شرایط برای زیبا سازی و نظافت این شهر تلاش می‌کنند و مسئولان باید قدردان تلاش این کارگران زحمتکش باشند.
وی افزود: زحمات پاکبانان و نیروهای فضای سبز همواره در پاکیزه نگه داشتن و زیبایی شهر را بسیار ارزشمند دانست وافزود: این نیروهای زحمتکش در تمام ایام سال در سرما ،یخبندان و در گرمای تابستان هموار پای کار هستند؛ تلاشگرانی که از هیچ کوششی دریغ نکرده و با جان و دل برای زیبایی و پاکیزگی شهر خدمت می‌کنند.

 استاندار گیلان خطاب به نیروهای خدمات شهری اظهار کرد: ارزش کار شما با معیار مادی قابل مقایسه نیست زیرا کار و تلاش شما مردمی است.

 وی تصریح کرد: نیروهای پاکبان و فضای سبز روزانه کار خود را بدون نقص انجام داده و برای روز بعد نمی‌گذارند؛ به مدیران نیز تاکید می‌شود وظایف خود را تمیز و کامل انجام دهند و کارهای روزانه را به بعد موکول نکنند.

استاندار گیلان با تاکید بر برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع برای نیروهای پاکبان و سایر فعالان در حوزه خدمات شهری در کنار خانواده‌های آنان اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری به دلیل ارزش کارشان باید در کنار خانواده تجلیل شوند.

 وی در خاتمه ضمن قدردانی از مسئولان شهرداری رشت و رضایتمندی از عملکرد این مجموعه بیان کرد: اجرای پنج تقاطع غیرهمسطح در این شهر از کارهای خوب شهرداری است که اتمام آنها در کاهش بارترافیکی نقش مهمی دارد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر