بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۰۶۷۰
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل:
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی روز دانشجو را فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان دانست.
کاظم دبیر ۱۴ آذر در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در سالن شهید حججی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با همکاری بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی و انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، روز دانشجو را فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان دانست و گفت: مدیران و مسئولان باید به این موضوع نظر مثبت داشته و از این فرصت برای تبیین هرچه بهتر فعالیت‌های انجام شده خود استفاده کنند.
وی ادامه داد: دانشجویان به عنوان مدیران آینده این کشور هستند و مسئولان باید ارتباط خود را همیشه با این قشر حفظ کرده و پاسخگوی دغدغه‌ها و مطالبات آن‌ها باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با اشاره به اینکه تبیین خدمات انجام شده از طرف دولت به خوبی از سوی مسئولان صورت نگرفته است، اضافه کرد: مسئولان باید از روز دانشجو و دعوت حضور در محافل دانشجویی استفاده کرده و ضمن پاسخگویی به انتقادات و مطالبات، عملکرد خود و مجموعه تحت مدیریت خود را به خوبی تشریح کنند.
روز دانشجو فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان است
دانشجویان نسبت به مسائل اجتماعی و معیشت مردم بی تفاوت نیستند
مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه این جلسه گفت: نشست امروز با حضور اعضای تشکل‌های سیاسی و شورای صنفی دانشگاه برگزار می‌شود و دغدغه‌مندی و مطالبه‌گری دانشجویان از مسئولان استانی قابل تحسین است و نشان از بی‌تفاوت نبودن دانشجویان نسبت به مسائل اجتماعی و معیشت مردم دارد.
وی بیان کرد: روز دانشجو فرصت مناسبی برای حضور مسئولان در نشست‌های مطالبه‌گری است و امیدواریم مسئولان استانی با حضور در بین دانشجویان جوابگوی مطالبات آن‌ها بوده و به دغدغه دانشجویان توجه کنند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر