بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۷۴۴
در چهارمین دوره کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت با رویکرد سلامت معنوی، جایزه جهانی گردشگری و معنویت به دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو، رییس پارک ملی علوم فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی و استاد دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ اعطا شد.
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

به گزارش بازارکار از روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو از اولین پایه گذاران علم گردشگری در ایران و صاحب و ارائه کننده نظریه «گردشگری و معنویت» است که اولین بار در سال 1394 در دانشگاه علم و فرهنگ ارائه شد.
این نظریه که رویکرد نوینی را در مطالعات گردشگری ارائه می دهد، تاکنون در قالب چهار دوره کنفرانس بین‌المللی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شده و مورد استقبال استادان بین‌المللی و مطرح گردشگری در دنیا از جمله در کشورهای انگلستان، ایتالیا، امریکا، اسپانیا، هنگ کنگ، استرالیا، مالزی، و ترکیه قرارگرفته است. این نظریه همچنین در نشریه بین المللی “International Journal of Tourism, Culture and Spirituality”  و همچنین در قالب کتاب «گردشگری و معنویت» منتشر شده است.
گفتنی است، نخستین جایزه جهانی گردشگری و معنویت به پرفسور «ریچارد شارپلی» ، محقق و استاد دانشگاه لانک‌شایر انگلستان و دومین جایزه جهانی گردشگری و معنویت نیز به پرفسور غلامرضا اعوانی، فیلسوف برجسته ایرانی اهدا شده است. 
چهارمین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت روز سه شنبه اول اسفند ماه 1402 در سالن همایش های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ با حضور اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه های علم و فرهنگ، تهران، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، امام صادق علیه السلام، شهید بهشتی، جهاد دانشگاهی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حوزه علمیه قم و فرهنگستان های هنر و علوم پزشکی ایران برگزار شد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر